Vállalkozás könnyedén COVID 19 dacára


Tudjuk mi is, hogy a jelenlegi helyzetben a kisvállalkozásoknak különösen nehéz az új kezdet. Még mindig sok a bizonytalansági tényező, de indulni kellene, sok helyről jön, hogy csináljuk másként, tervezzük. De ilyen helyzetben hogyan is lehet tervezni? Munkatársak is feszültek, bizonytalanok, de éppen most lenne rájuk nagy szükség, jó lenne, ha megértőek és támogatók lennének.

Eddig gyakorlaton változtatni kellene, azonban, hogy hogyan az a nagy kérdés.

Mi erre tudunk választ!

Tanácsadásainkkal segítünk feltárni a jelenlegi állapotot, ami vonatkozik arra is, hogy a vezető és munkatársak hogyan vannak. Mennyire veszítették el a motivációjukat.

Hiszünk abban, hogy igen is

 MERJÜNK NAGYOT ÁLMODNI, 

de az álmok megvalósítása reális célokon keresztül tud megvalósulni. Ehhez kell egy kis szemlélet váltás és nyitottság a fejlődésre, a tudásra Azt valljuk, hogy egy vállalkozás a benne lévő emberektől működik, a működési kereteket, szabályokat is meg kell határozni, de a legfontosabbak az emberek.

Bármilyen terv, szabályzat, folyamat lehet fantasztikus, de ha az ott lévő vezető és munkatársak nem használják, vagy nekik nem megfelelő igazából semmit se ér.

Fontos, hogy a vezető tudatosan, tervezetten vezessen, irányítson. Bármilyen kicsi is a vállalkozás a stabil működéshez ez kell, mert ezek tudják biztosítani, hogy egy vészhelyzet nem "darálja be" se a vállalkozást, se a benne lévőket.

A helyzet kapcsán kialakult vitákat akár partnerekkel, akár munkatársakkal békésen is megoldhatók.

Több évtizedes jogászi és szervezetfejlesztési/építési tapasztalatunkkal és kiemelkedő empátiákkal rövid idő alatt tudunk segíteni, hogy új álmok megvalósítása elinduljon.

"Vállalkozás Könnyedén" szolgáltatási körben mind a vezető, mind a munkatársak, mind a vállalkozás fejlesztésére kínálunk megoldásokat.

Szolgáltatások segítségével a minden napi működés könnyebb lesz, aminek eredménye egy sikeres vállalkozás.

Vezetői motivációs tanácsadás (coachig)

Vállalkozás akkor tud stabilan jól működni, ha a tulajdonos, illetve a vezetők jól vannak. Jelen helyzetben sokan nincsenek igazából jól.

Ahhoz, hogy a tulajdonos/vezető jól legyen szükséges az is, hogy a tulajdonos/vezető tudatosan tudja irányítani és vezetni a vállalkozását. Nem multi "hókusz pókusz" a vezető képzés, bár mekkora vállalkozásnál is a tulajdonosnak szüksége van vezetői készségekre és azok használatra.

Ezek könnyedén fejleszthetőek különösen úgy, ha azokat az aktuális feladatoknál már rögtön lehet is alkalmazni

Tanácsadásaink során nem csak tudást, hanem azonnal használható ismereteket tud a tulajdonos/vezető szerezni.

Vezetői készségek különösen:

  • Konfliktuskezelés
  • Stresszkezelés
  • Feladatok delegálása
  • Komplex látásmód
  • Idő menedzsment
  • Munkahelyi kiégés
  • Munka-magánélet egyensúly
  • Önismeret fejlesztés
  • Önbizalomnövelés

Ha a vezetőnek meg van a belső hajó erője, motivációja, akkor a vállalkozás meg tud küzdeni minden nehézséggel!

Vezetői motivációs program során a vezetői készségek fejlesztése a központi téma, de ez nem választható el a személytől. Mivel van privát életünk is és a kettő hatással van egymásra. Lehet, hogy van már olyan készségünk, amit pl. a gyerekeknél remekül alkalmazunk, de egy pici változtatással, nézőpont váltással vállalkozásban is remekül használható lesz.

Időgazdálkodási készségeink fejlesztése olyan szokásokat alakíthat ki, amikkel a privát életünkben is időmilliomosokká válhatunk.

Tanácsadásunkat azért nevezzük motivációs tanácsadásnak, mert a vezető készségek gyakorlati alkalmazásához szükséges, hogy a tulajdonos/vezető megtalálja, hogy mi is az ő belsőhajtó ereje. Ez a hajtóerő tud a valós motiváció lenni.

Tanácsadásaink során személyes vezetői tapasztalatainkat és szakirodalmi tudásunkat jó mentorhoz híven adjuk át.

Vezető motivációs folyamat akkor eredményes, ha legalább 10 alkalommal kerül sor rá rövid időn belül.

Vállalkozás építési tanácsadás

Vállalkozásban, különösen a kisvállalkozásokban benne kell lennie a fejlődésnek, a folyamatos megújulásnak. Azonban ezek megakadhatnak, az okok meghatározása jelenti az első lépés a megoldás felé.

Tanácsadás során a személyes interjúk, illetve működési dokumentumok áttekintésével a vállalkozás tulajdonosával/vezetőivel együtt az elakadás valamennyi oka feltárásra kerül és a megoldási folyamat terve is meghatározhatóvá válik.

Tanácsadás során tükröt tartunk és segítünk a látottakat érzelmektől mentesen objektívan, de pozitív szemlélettel értékelni.

Valljuk, hogy ismerni kell a múltat, de csak azt szabad felhasználni belőle, ami előre visz.

Ezért is valljuk azt, hogy egy vállalkozást nem elég csak fejleszteni, hanem folyamatosan építeni kell.

A tanácsadás maximum 3 konzultációból áll, így rövid időn belül ki tud alakulni a terv, a jövőkép.

Vállalkozás építési komplex tanácsadás
szakértői támogatással

Egy vállalkozás élő organizmusnak tekinthető, ami különösen igaz a kisvállalkozásokra. Folyamatosan változik, alakul és a benne lévő emberek is nagyon meghatározóak, az ő szaktudásuk mellett a hozzá állásuk, a motivációjuk is nagyon nagy hatással tud lenni a vállalkozás működésére.

Ezért a tanácsadás során 4 fő területet vizsgálunk meg:

1. Vállalkozás működési mechanizmusa. Mik a folyamatok?

2. Csoportokon belüli viszonyok, kapcsolatok. Feladatok tisztázottak e?

3. Vezetési gyakorlat. Vezetési módszer milyen? Vezető vagy főnök?

4. Munkatársaknak a kompetenciája milyen? Mik az egyéni motivációk?

A tanácsadás személyes interjúkból, folyamat megfigyelésekből, működési dokumentumok megtekintéséből áll.

A vizsgálatot követően minden területre vonatkozóan helyzet értékelést és javaslatot készítünk. A javaslatban konkrét lépéseket, ajánlásokat fogalmazunk meg, és a megvalósítás során szakértői közreműködést is biztosítunk.

Szakértői közreműködés tartalmazz motivációs tanácsadást, vezetői készség fejlesztést és működési dokumentáció tervezet elkészítését.

A komplex tanácsadás időtartama szakértői közreműködéssel együtt maximum 21 munkanap.

Vita rendezés
Mediációval

A jelenlegi helyzetben a kisvállalkozások számára különösen fontos, hogy nyugalmas, rendezett kapcsolataik legyenek, mind a partnerekkel, mind a munkatársakkal. 

A mediáció -igazságügyi közvetítői- eljárás Magyarországon még nem annyira ismert, annak ellenére, hogy ez törvényben szabályozott keretek között történik. Ilyen eljárással bármilyen gazdasági és munkajogi vita kezelhető. A mediátor elősegíti, hogy a felek megtalálják a vitájuk rendezéséhez szükséges alternatívákat és konszenzusra jussanak. Ez egy win-win helyzetet eredményez, amely minden félnek megfelel. A mediátor teljesen pártatlan és titoktartás kötelezi.

A közvetítői eljárás során a mediátor NEM dönt, csupán elősegíti az egyezség megkötését.

Mediátor/igazságügyi közvetítő által okiratba foglalt megállapodás teljes bizonyító erejű magánokirat, közjegyzői hitelesítés után végrehajtható -jogerős- okiratnak számít.

Ezt a szolgáltatást bejegyezett Igazságügyi Minisztérium jegyzékében szereplő jogász alapvégzettségű mediátor/igazságügyi közvetítő kolléga végzi.

Mediáció és peres eljárás összehasonlítása nagyon röviden a következő:


MEDIÁCIÓ

  • Felek egyenrangúak
  • Egyezséggel zárul
  • Mind két fél nyertes
  • Rövid ideig tart (1-2 hónap)
  • Költség hatékony
  • Korrekt viszony marad fenn

PER

  • Alperes-felperes alárendelt, viszonyok
  • Ítélettel zárul
  • Egyik fél vesztes
  • Hosszú ideig tart (1-2 év)
  • Drága
  • Ellenséges viszony marad fenn

Bővebb információért keress bitalommal bennünket, válaszolunk, hívunk.


Szolgáltatásaink díjairól itt tudsz előzetesen informálódni. DE TUDD, hogy a Vállalkozás könnyedén a COVID 19 dacára  a szolgáltatásokra egyedi árajánlatot készítünk a TE vállalkozásod igényeihez és körülményeihez igazodva. Szolgáltatások Díjai